Finväder

Har lagat mat, varit ute med Izor och hämtat hem ett paket som bestod av nya spännen. Toppen! Ska knyta ihop lite halsband idag hade jag tänkt. Kanske sätter mig ute på gräsmattan och pysslar, vi får se hur varmt det blir. 
 
Izors tass läker på bra, ska smörja på ett lager tass-salva nu och sen dammsuga lägenheten och damma av allt. På fredag är det utspark men jag har valt att inte gå dit av personliga själ. Vi kommer fira lite smått hemma och sen åker jag till Söderhamn och stannar där ett tag. Vet inte alls hur länge.  Det måste vara jätte fint där nu när allt har blommat. Saknar verkigen landet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dehäreja

Vad flitig du är! Och pysslig! Jag gillar verkligen halsbanden du gör o h skulle kunna tänka mig att beställa etti Regnbågens/Mångfaldens färger. Är dom justerbara på något sätt eller är halsmåttet fast och därmed ett exakt mått?!

Ha det gott ute på gräsmattan!
PS. Skönt att tassen läker fint! DS.

Svar: Roligt att höra. Än så länge gör jag bara fasta halsband. Om efterfrågan blir större kommer jag att beställa hem kedjor för att tillverka halvstryp.
MVH Mandana
Mandana Veysi

2014-06-09 @ 11:38:13
URL: http://dehareja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0