finbesök

Igår fick jag besäk av Ylva, Lena och Moa som överraskade mig med smörgåstårta, bullar och presenter. Dom stannade i 2 timmar tills Lenas ögon började klia pga pälsdjursallergin. Hon blev själv förvånad över hur länge de kunde stanna då hon är riktigt känslig mot pälsdjur. Tror mycket ligger i att jag är så på och borstar och pysslar med Izor samt att han badas med jämna mellanrum. Tack och lov har han fällt klart vinterkostymen för jisses vad hundhår det var i lägenheten då. Samt att jag är så noggran med att ha det rent här hemma. Jag städar lägenheten en gång om dagen, dammsuger osv. 2-3 gånger i veckan skuras golv, allting dammas och storstädas. Jisses vilken städnarkoman jag är. Haha.
 
Efter att dom gått kom Wictoria över och vi blandade goda drinkar och pratade innan hon for vidare och jag la mig för kvällen. Vaknade för några timmar sen och tittar på tv. Ska fixa och trixa lite här hemma och se vilket tåg vi tar till Söderhamn idag. Solen lyser ute men det blåser så in i hellskotta. Blir hemma med hundarna ikväll medan Klas far iväg på herrmiddag. Ska skämma bort mig och hundarna ikväll. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0