Brännboll

Idag var Izor med Emma och Sabina i skolan medan jag var på ett ärende. Mötte sedan upp dem utanför Heart Break och gick in för att hämta lunch, därefter gick vi till bollan och käkade innan brännbollen började. Eftersom jag inte deltog så var jag där för att titta på istället.
 
Nu är jag klar med skolan, nästa fredag är utsparken och då säger jag hejdå till Realgymnasiet. 
Jag knöt om Matildas halsband till frallan Max och det passade perfekt. Jätte roligt att få så nöjda kunder. 
 
Ska knyta ett till halsband åt Izor ikväll tror jag, kanske ett rosa/blått? köpte hem lite D-ringar så nu jäklar kan jag knyta. Herrejisses vad halsband den här vovven kommer att ha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0