Aryah, Aryah...

Ja hon är redan en Veysi. Hon har inte ens kommit hit och har redan detta. Även fått paket har hon. Från Amela som jag köpte ett jättefint halsband av och ett sjukt skönt läderkoppel. Vad har hon än så länge då?
* 2 boll på snöre
* 1 flossleksak
* 1 knottrig gummiboll
* 1 knottrig hård boll
* 1 kampleksak med flossknut
* 1 gummiben
* 1 bandana
* 1 läderkoppel
* 1 halvstryp i läder
* 1 vanligt halvstryp
* valpgodis
* matskål
 
Mycket av det hon har, har hon fått ärva av storebrorsan. Hade jag haft råd hade jag gjort en storbeställning till båda hundarna men ekonomin sätter stopp för det och thats it. Nåja, hon har bra mycket saker.
 
Pratar med Amela om valpar och allt därtill. Ska snart bädda ner mig och fluff i sängen för kvällen.
Min fina lilla Aryah som blev hela 5 veckor idag. Nya bilder på henne kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0