Äntligen!

Nu har jag äntligen fått tillbaka internet på datorn och det bästa av allt, nu kan jag ladda upp bilder på bloggen igen vilket är otroligt skönt. Så numera kommer jag att bli mer aktiv på bloggfronten!
 
Som ni kanske har märkt har jag ett väldigt bra samarbete med företaget ZooZoo och faktum är att jag jobbar för dem, det är därför jag kan ge ut rabattkoder till er läsare bl.a. Izor är även testpanel för ZooZoo och vi fick hem en hundleksak från Bionic som är otroligt hållbar, den flyter i vatten och går att fylla med ex färskfoder och frysas in. En helt toppenleksak som jag inte skulle köpt om jag inte visste om hur hållbar den var. Jag kommer garanterat att köpa Bionic leksaker när ekonomin blir mer stabil. Just nu har vi lite på gång, tänker inte berätta vad det är än men det är stort för oss, Izor och mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0