-

Igår var vi på Martins avslutning, Izor och pappa gick en sväng runt Sätra medan jag, mamma och Maria kollade på filmer osv från avslutningen. När det var fikadags tackade jag och Maria lärarna för alla åren och gick. Vi mötte upp pappa, tog Izor och gick hem. Väl hemma tog vi det lugnt och jag somnade runt 10.
 
Både Izor och Maria ligger och sover nu, jag själv vaknade för 2,5 timme sedan. Ska troligtvis träffa W en sväng idag och C kommer senare på kvällssidan och hämtar sin beställning. 
 
Izors tass är som läkt, tur att det inte blev något djupt sår för då hade vi nog varit tvugna att uppsöka veterinär. Jag blir alltid så mammig när det kommer till Izor. Han är mitt allt, min prins.
M är så snäll och har lånat ut sin digitalkamera till mig så nu har jag en kamera jag kan ta med mig överallt istället för att släpa på systemkameran. Visst, bildkvalitén kanske inte är någonting att hänga i julgranen men vad gör det. 
 
Valparna har öppnat ögonen och börjar utforska valplådan på sina ostadiga små ben, har fått se flera videoklipp på de små och jisses vad söta dom är. Kommer bli jättesvårt att välja ut min lilla prinsessa. Vill helst ta med mig hela gänget! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0