Vi gillar värmen

Izor och jag har spenderat större delen av dagen utomhus i värmen. Vi har kört uppletande, tränat apportering, fångat leksaker och kampat för fulla muggar. Vi tränade lite rally innan vi ledsnade och lallade runt istället. La mig på gräsmattan och halvt slumrade till och vart var Izor när jag vaknade till? Jo han låg bredvid mig med näsan i vädret. Trots att Izor kan tycka att värmen är lite jobbig så njuter han samtidigt av den.
 
Nu är vi hemma, fluff ligger och sover och jag ska ta mig någonting att äta. Sen blir det soffhäng. Min rygg värker nå fruktansvärt men inte ska vi klaga nu. Har haft en toppendag. Om vädret är lika fint imorgon spenderar vi den ute vid vattnet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0