Valpförberedelse med A

A och jag har pratat hela morgonen. Som vanligt slutade det med att vi pratade valpar och det var förrän då jag faktiskt insåg att min Aryah flyttar hit imorgon. 
Vi har pratat förberedelser, vad som bör göras den första tiden och allt därtill. Har lärt mig en hel del nytt, fått nytt sätt att tänka på, oxg nya erfarenheter. Vilket känns jätteroligt. 
 
Ute börjar vädret lugna sig, det har regnat hela morgonen så Izor och jag ska köra lite inomhusträning. Jag ska plocka fram lite rallyskyltar på nätet och träna på dom. Någon sysselsättning måste vi ha idag. Blir tokig om jag bara ska sitta. 
 
Milla löper för fullt och försöker förföra sig på Izor, han fattar inte riktigt vad hon håller på med men är intresserad. Får påminna honom att inte försöka rida på henne eller va i baken på henne. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0