protest

 
Vaknade halv 5 imorse av att Aryah gnällde i hagen. Lät henne komma ut och klädde på mig för att ta ut henne på morgonrundan. Inga olyckor inne inatt heller! Ute gjorde hon både nr 1 och 2 innan vi gick in igen och mös på madrassen på golvet som jag lagt ut för att ligga så nära henne som möjligt.
 
Izor accepterar valpen mer och mer och han börjar förstå att hon är här för att stanna. Stackars izor som måste stå ut med lilla mallevalpen som vill klättra på honom och slicka honom i ansiktet. Han är smart terven som hoppar upp i sängen eller soffan där Aryah inte kommer upp. 
 
Idag ska Aryah åka buss för första gången. Vi kommer att byta buss nere på stan då jag har ett möte jag måste gå på och eftersom jag inte har valpvakt får hundarna följa med så står mamma ute med dom.
 
Andra planer för dagen har jag inte. Igår gjorde vi så mycket så idag ska vi mest ta det lugnt. Izor sla få sig ett träningspass medan Aryah sover. Han har inte fått göra speciellt mycket sen hon flyttade hit. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0