paket från ZooZoo

 
För ett tag sen gjorde jag en storbeställning hos ZooZoo. Tittade igenom telefonen idag och upptäckte att jag inte bloggat om det än.
 
Jag beställde grejer till båda hundarna.
Till Aryah beställde jag:
* 1 säck hundmat
* 1 kampleksak
* 1 tuggring
* 1 reterivertugg med smak
* 1 "amerikansk fotbolls tugg"
* 1 puppy Kong
 
Till Izor beställde jag:
* 1 reterivertugg med smak
* 1 tuggring
* 1 "amerikansk fotbolls tugg"
 
 
Nu har hundarna tuggben så det räcker och blir över. Iallafall A. Izor är inte alls speciellt förtjust i tuggbenen jag har hemma (vanliga råhudsben). Tänkte testa råhudsben i andra former då han tyckt om tuggringarna förr. Däremot tycker han väldigt mycket om reterivertugg och det har jag en stor påse med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0