Mallevalpen sover

Idag har vi inte gjort speciellt mycket, pga en olycka så har Izor strikt vila i några dagar för att se om han blir bättre, han kommer inte få springa lös eller vara fysiskt aktiv. Vilket är väldigt tråkigt för både mig och honom. Jag hade tänkt ta mig ner till ån med båda hundarna så Izor fått simma och Aryah bada och simma om hon vela det. Men det får vänta. Förhoppningsvis ger vilan resultat.
 
Lilla Aryah har fått tänder som kliar, hon bits som jag vet inte vad. Hon går ut i hallen och hämtar alla skor hon kan hitta och lägger dem bredvid varandra. Haha, hon är inte riktigt klok. Hon växer så det knakar och börjar bli lite tung att bära omkring på.
 
Om två veckor ska vi till Furuvik med familjen. Det ska bli jätteroligt! Spännande att se hur Aryah reagerar på djuren där.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0