Kepler och Izor

Har duschat, varit ute med Iz och för en liten stund sen kom Kepler hit som ska spendera eftermiddagen med oss då matte och husse jobbar. just nu ligger hundarna på golvet och äter ben och jag har kommit ur duschen. Det är ingen ide att gå ut med hundarna nu då det är riktigt varmt ute och Kepler tycker att värmen är jättejobbig. Izor har också börjat tycka att värmen är jobbig då det varit 2 riktigt varma dagar på raken. Jag förstår honom, med den där pälsen hade jag också tyckt att det var jobbigt. Lägenheten är tack och lov sval och skön. Det uppskattar både jag och hundarna.
 
Det har blivit dåligt med träning för Iz och mig. Inte speciellt roligt men jag har haft så fullt upp med annat och det har tröttat ut Izor då han har hängt med mig överallt. Men igår kväll började han visa att han var uttråkad och började gny. Tog fram aktiveringskuben och lät han jobba lite med den och sen körde vi lite med pilatesbollen. Det blir nog samma veva idag, på lördag åker vi till landet och blir där tills på onsdag. Så himla skönt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0