Izor testar

Bionic bone
 

Izor har fått testa denna leksak under flera aktiviteter. Det är en oerhört hållbar leksak som man kan gör massor av saker med. Eftersom den är så pass hård har Izor inte kunnat tugga loss bitar från den och därför ser den fortfarande ut som ny trots att den varit med om massor. Izor som tar sönder leksaker väldigt lätt har inte lyckats ge denna leksak en skråma och det tycker jag är riktigt bra.

Jag har tagit med mig leksaken när vi varit ute och badat, eftersom Bionic bone är flytbar är den en perfekt apporteringsleksak att ha med ut på stranden. Den flyter bra på vattenytan och syns otroligt bra tack vare den orangea färgen.

Jag har även fyllt benet med färskfoder och fryst in, en perfekt kvällsaktivitet för Izor. Han pysslade med leksaken i över 40 minuter. Trots att leksaken blivit utsatt för mycket vatten och kyla så har den inte blivit sämre. Vilken grej!

Denna otroligt hållbara leksak hittar ni hos ZooZoo.com

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0