hemma med trötta hundar

I skrivande stund är det inte bara Aryah som är trött och sover utan även Izor. Vi tog bussen 1 och bytte buss i stan. Aryah låg i mitt knä och tittade lite fundersamt runt omkring sig. På stan charmade hon folk. Folk stannade till och hälsade på henne innan vi tog nästa buss. Under den resan låg hon och sov på golvet. Totalt obrydd. Jag tror även att Izor spelade stor roll där då han höll lugnet och vilade under resan. När vi kom fram mötte vi mamma och tog det lugnt i solen.  Aryah somnade och sov tills mitt möte var slut.
 
Efter det gick vi till Sybilla och mamma käkade, hundarna vilade och fick vatten innan vi tog bussen hem igen. Aryah sov i min famn under hela resan och nu ligger båda helt slut. Izor på soffan pch Aryah på golvet. Det har varit riktigt varmt ute idag. Hettan har hindrat mig och Izor för att träna ute så vi kör nog ett pass inne sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0