Försäkring

Nu när Aryah flyttar hit tänker jag byta försäkringsbolag på Izor och ha Folksam på båda hundarna. Jag har än så länge inte behövt använda mig av Izors försäkring hos Agria, men däremot har de höjt årsavgiften med över 600 kr och det är på tok för mycket pengar för mig som inte ens nyttjat försäkringen.
 
Pratade lite med en kvinna från Folksam och räknade ut att det skulle bli otroligt mycket billigare för mig årsvis (och månadsvis) om båda hundarna är försäkrade där och hemförsäkringen. Så, så blir det.
 
Nu väntar jag bara spänt på att lilla Aryah ska komma hit. Nu i helgen ska nya bilder på valparna tas så då får ni se dagsfärska bilder på min lilla pärla. Tiden går fort, om 12 dagar har jag henne i min famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0