Fix och trix

Har dansat en sväng med dammsugaren och tagit och fixat i köket. Ska strax sätta mig ner och sortera bland mina pärmar och sånt på skrivbordet som inte behöver ligga framme huller om buller. Det är så himla jobbigt med alla saker överallt eftersom jag ännu inte fått tag i någon bokhylla som fallit mig i smaken till ett bra pris. Så det är en tillfällig lösning att ha sakerna på skrivbordet. Ska se till att ordna en bokhylla, på second hand butikerna finns det säkert en hylla till bra pris.
 
Sen ska jag och Iz gå ut, vi har riktigt fint väder idag också så vi ska passa på att vara ute så mycket som möjligt istället för att sitta hemma i lägenheten. Vi går kanske ner till vattnet så att han få bada. Det tror jag blir poppis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0