9 veckor

 
 
Igår blev Ayah hela 9 veckor. Tiden går fort. Hon har blivit stor och tung. Benen har vuxit med raketfart på henne. Även svart päls har kommit längst ryggen. Spännande att se hur hon kommer se ut när hon blir äldre. Hon var nougatfärgad ungefär när jag fick hem henne men nu blir hon bara mörkare och mörkare.
 
Izor är helt återställd från olyckan vilket är otroligt skönt och en enorm lättnad för mig. Har varit så orolig för honom att jag nästan tuppat av. Så igår kväll fick han göra det han älskar mest, att springa! Han har haft koppeltvång i över en vecka men igår tyckte jag att han var så pass bra att han förtjänade att springa av sig och han visade inga tecken på hälta eller smärta.
 
Idag är det på tok för varmt igen, har isglass till hundarna i frysen som dom ska få snart. Sen ska jag lägga mig och läsa lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0