uppletande

Dagen började med att jag försov mig och missade mitt möte hos dietisten. När jag vaknat begav jag mig till skolan och mötte upp Emma. Vi gick i omgångar för att hämta mat på Heartbreak innan vi gick till skolan och åt. Efter lunch tränade vi baklängeskedjning och i slutet av lektionen redovisade vi våran träning.
 
Efter skolan hämtade Cornelia upp mig och Izor och sen begav vi oss ut i skogen för lite uppletande. Izor var helt slut i huvudet och yrade bara omkring i skogen men hittade sin leksak 1 gång iallafall. Cornelias schäfer Walle hade aldrig kört uppletande förr och var superduktig. Han hittade föremålen 3 av 3 gånger. Jätte imponerande! 
 
Efter ett tag böev det mörkt i skogen och vi åkte förbi citygross på hemvägen så jag kunde springa in och kolla om de hade någonting till Izor.
 
Köpte gristunga, grishjärta och köttben som han fick till kvällsmat. Resten ska frysas in.
 
Cornelia och Walle åkte nyss hem och jag ska kolla på Äkta människor innan jag gör kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0