Tidig morgon

Pappa väckte mig vid 6 tiden imorse då jag bad honom väcka mig innan byggarbetarna skulle komma. Vore lagom pinsamt om jag låg och sov när de kom hit.
 
Izor kände igen dem när de klev in och gjorde ingen större grej av det. Han har suttit bredvid den ena killen jättelänge och tittat när han målat. Såg så roligt ut, Izor var superfokuserad på vad han gjorde. Nu ligger han och sover på sängen bredvid mig.
 
Skola kl 12 idag, kommer inte åt godisburken som ligger långt inne i möbelhögen som det är skyddsplast på. Har lite torrisar i jackan och har jag tur kan jag få lite godis i skolan till Izor.
 
Lägenheten är helt färdigrenoverad imorgon om vi har tur. De kommer i alla fall att bli klara med vardagsrummet idag, härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0