söndagsmys

Ligger i soffan med Wictoria och Izor står i fönstret och kikar ut medan Wilma ligger och sover på golvet.  Idag blir det en riktog slappdag. Jag sla ta itur med lägenheten och storstäda och sen ska jag leta fram lite recept på olika maträtter som jag kan göra.
 
Izor ska få roa sig med sitt aktiveringsspel och jag ska se om blodpuddingen blev godkänd men det tror jag. Ska torka grishjärta idag så vi har lite variation på godiset. Det är supermysigt att göra eget hundgodis tycker jag.
 
Ska försöka gå en längre promenad med Iz också,  han ska iallafall få leka av sig i snön. Till veckan ska han få träffa Keppler och då får han leka.  Ska även försöka matcha in i mitt schema för en träff med Helena och Charlie men jag har en del möten i veckan så vi får se vilken dag som passar.
 
Min älskade dator har försökt att reparera ett fel på hårddisken hela natten utan större resultat. Skit också. Jag behöver verkligen photoshop men det känns rätt kört då jag inte har kvar serienumret.  Har jag tur kanske en vän har numret. Håller tummarna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0