Snöstorm

Ute snöar det för fullt och jag ska bege mig hem till mamma. Min lillebror Martin fyller hela 16 år idag och det ska vi fira. Wictoria kommer hit hon också och snäll som hon är ställer hon upp som hundvakt imorgon när jag ska till sjukgymnasten.
 
Nästa helg ska W och jag ha hundmyshelg. Hon och hennes blandras Wilma kommer och stannar här hela helgen och vi ka pyssla om våra fyrbenta vänner. Det kommer att bli jätte roligt. Har ni några tips på saker man kan göra på en hundhelg. Jag har lite ideér på vad vi kan göra men vi får helt enkelt se vad som blir av. 
 
Nu väntar jag på ett telefonsamtal och sen beger jag och fluffet oss ut i snökaoset. Trevlig söndag på er allihopa!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0