snö

Det har snöat under natten så vi fick vinter tillslut. det är inget jag hurrar för men är glad att vi slapp snö i december.

jag har ett möte jag ska gå på idag och sen är det helg. troligtvis ska jag ut med Emma ikväll om jag lyckas få hundvakt.

jag ska kliva upp ur sängen snart och köra ett kortare pass med izor och pilatesbollen. han tycker att den är riktigt rolig och det är en stor fördel i träningen. i början var han lite smått osäker när han skulle balancera med framtassarna på den men nu kastar han sig på bollen.

jag ska ta med honom till parken när jag brukar släppa honom när jag kommer hem så att han får göra sig av med lite energi. psykiskt verkar han väldigt nöjdm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0