Skolbänken imorgon

Imorgon börjar skolan igen, Izor och jag har en termin kvar på Realgymnasiet innan vi tar studenten. Den här terminen ska vi klara oss igenom, förhoppningsvis kommer vi att ha kul också!
 
Idag har jag haft besök, Iz och jag har varit ute en kort sväng och ska bege oss ut snart igen innan det blir för mörkt för att ha honom lös. Vi ska fortsätta med klickerträning inomhus ikväll och imorgon får vi se vad som händer i skolan. Ska fixa iordning träningsgodis tills imorgon och ladda batterierna inför morgondagen.
 
Har klippt klorna på Izor också och det var på tiden, har gått ca 2 veckor sen jag klippte dem senaste. De är iofs inte i närheten av långa men jag vill inte riskera att han får långa klor. Ska se om jag orkar klippa tasshåret idag, det har vuxit ut lite sen jag klippte det senast.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0