Rädda Willy

Tittar på Rädda Willy och har haft morgongos med Izor. Efter filmen tänkte jag städa lite i lägenheten och pumpa upp pilatesbollen en gång för alla så att Izor och jag kan träna lite.
 
Jag funderar på om Izor och jag ska gå till skogen en sväng idag, känner att det är en riktig latisdag. Har huvudvärk och har ont i kroppen. Menmen, tur att det finns aktiviteter man kan göra inomhus tillsammans med sin fyrfotade vän. Här kommer några bilder på Izor från gårddagen. Han är så cool nu när vi får besök. Han lägger sig till ro och är inte alls störig. I början när vi började ha besök så skulle han ha koll på allt och alla hela tiden och glömde bort att koppla av. Nu är det inga problem och bästa stället i köket att ligga på är precis vid dörröppningen tycker Iz, där kan man ha koll på allt som händer i köket.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0