Pilates och kakor

Körde lite med pilatesbollen med Izor innan jag storstädade lägenheten, torkade golv, dammsög skaka mattor, gjorde extra snyggt i köket osv. Iz hade lite träning med dammsugaren och fick äta godis från den. I början var det lite småläskigt men då sänkte jag bara suget i dammsugaren och han åt godis och följde med mig runt i lägenheten när jag städade.
 
Efter det kom mamma och vi har bakat, eller tja. Jag bakade det mesta, Izor var bakpolis och såg till att inget skulle ramla på golvet. Lyckades bara bränna handen en gång så bakningen gick bra! Gjorde morotskaka, muffins, tårta och mamma gjorde chokladbollar. Dricker i skrivandes stund en kopp kaffe och ska efter det bege mig ut i mörkret med mr Fluff. Vad som händer sen vet jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0