måndag

Måndag idag då, jag ska ut och ta en rejäl promebad med Izor för det förtjänar han efter att ha fått vila så pass länge. Jag kanske tar en tur till skogen.  Förhoppningsvis är det inte så jätte mycket snö där nu. 
 
Jag ska även träna lite grundfärdigheter och plugga om jag har ork kvar. Tack och lov är skolan slut snart. Jag hoppas verkligen att jag kommer klara av den här sista terminen.
 
Det är mycket som ska göras nu, hela lägenheten ska ommöbleras så att målarna kan göra sitt jobb på tisdag när de dyker upp. Troligtvis bor izor och jag hos mamma tills lägenheten är klar eller så stannar vi hemma i lägenheten
 
Nu ska jag få i mig lite frukost innan jag och Izor åker till Sätra en sväng för att träffa Wictoria som fyllde år i veckan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0