Makeover

Igår blev det inte alls som planerat. Izor och jag tog bussen hem till Wictoria och när vi kom dit toppade W mitt hår och fixade det så nu är det fräscht, precis som när man kommit från frisören. Efter det gick vi en snabbis till skogen och sen bjöds det på god mat. Fick även lite fina kläder av W, äntligen har jag snygga kläder att ha på mig.
Blev lite fika och sen gjorde W rent ansiktet på oss båda så jag åkte hem som en helt ny människa.
 
Väl hemma så hade mamma och pappa fixat och trixat med min lägenhet. Den ska tapetseras om nu idag så allt står huller om buller. Jag lyckades lirka fram min dator bland möbelhögen.
 
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Jag är pigg och full i energi så vi kanske tar en tur till skogen och förhoppningsvis tar vi oss fram där. Annars går vi nog en långpromenad med lite bus och lek.
 
Nu till helgen åker vi troligtvis till Söderhamn och stannar där i några dagar för att ladda upp med ny energi och bara njuta av lugnet och gosa med min tervfröken.
 
Izor är lagom understimulerad eftersom jag varit så sjuk att jag inte kunnat aktivera honom varken fysiskt eller psykiskt så idag ska han få jobba! Nä nu vet jag inte vad jag sitter och skriver. Kände bara för ett inlägg.
 
Jag ska försöka få fram min systemkamera som ligger någonstans bland alla saker men annars får ni stå ut med mobilbilder ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0