fullspäckat schema

Den här veckan är det mycket inbokat. Idag ska Izor och jag träffa Linnea, vad vi hittar på vet jag inte än. Vo kanske går till Hundplejset och fikar.
 
Imorgon har jag skola, vi ska inte ha med oss hundar men min snälla hundlärare sa till mig förra veclan att det var okej att Izor följde med dp jag inte har någonstans att lämna honon. Hon vet även att Izor är en stor del i min rehabilitering och att jag kan fokusera bättre när jag har honom med mig. Han är så duktig i skolan och har blivit varm i pälsen. För ett år sen var det imte speciellt roligt att ha med honom. Han var orolig och kunde inte slappna av när vi hade teori. Han låg och flåsade på golvet, vägrade lägga sig och vara stilla. Idag har han inga problem med skolans miljö. Förutlm de extremt haöa golven då som han snubblat på några gånger men tack och lov har han insett själv att det inte ör någon ide att dra i kopplet i sloöan då han bara snubblar.
 
På torsdag ska jag träffa en dietist. Som många av er vet är jag vegan. Och jag erkänner att jag är riktigt dålig på det här med att få i sig det man behöver. Jag slarvar myclet i matlagningen och det gör att min kropp inte får all näring som den behöver. Så jag bokade en tid hos hälsocentralen just för att få tips oxh råd gällande min kost. 
 
Efter mötet med dietistenska jag skynda mig hem fort som sjutton och hämta Izor för att sedan skynda mig tiöö skola igen och detr hundträning som står på schemat. Jag måste lägga till en högre växel och träna grundfärdigheterna inför examinationen i mars. Jag känner att izor och jag ligger väldigt efter i träningen.
 
Nåja, efter skolan ska jag träffa Cornelia och hennes goa schäferhane Walle. Så som det ser ut nu kommer vi åka till en skog men det kanske blir något helt annat. 
 
På fredag kommer Wictoria och Wilma hit och helgen kommer att spenderas här med massa hundmys och om vi har tur med vädret så ska vi eventuellt till hemlingby och där.
 
Nästa helg ska jag på kalas hos W, izor kommer att vara hos mamma och Hana kommer hem till mig och självklart har hon Aska med sig! 
 
Ser fram emot den kommande veckan jätte mycket! 
Nu kommer mamma över hit innam hon ska iväg pp sina ärenden och Iz och jag ska gå ut en sväng när mamma gått.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0