filmmys

strax efter att Wictoria kommit hen till mig kom Oosko. Izor släppte honom inte ur sikte då han var så snäll och köpt tuggben inlindade i torkad kyckling till Iz.

jag är såååå tacksam att mitt kök är så pass stort för vi alla 3 kunde hjälpas åt och laga maten utan problem. dwt blev ubgsbakad potatis med två olika sorters röror och en smörsås. efter det började vi baka och Wictoria gjorde supergoda citronkakor och Oosko chokladbollar. jag gjorde iordning dipp, chips och morotsstavar och sedan parkerade vi oss i soffan för film. pappa kom med eb ny kabel till min tv så nu har jag fler kanaler och ingen brusanse bild pp skärmen.

jag slocknade vid 10 tiden och vaknade av att jag frös. oosko sov över och han har inte vaknat än. vad dagen bjuder på idag vet jag inte. vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0