Fikastund

Idag har Izor bara fått vara, Ylva kom på besök vid 12 tiden och mamma likaså. Vi fikade och pratade i drygt 2 timmar innan Ylva for hem. Izor tyckte att det var bäst att skälla ut Ylva när hon kom in så då körde jag in honom i vardagsrummet där han fick sitta tills Ylva kom in. Efter en stund blev de riktigt bra kompisar när Ylva fick hundgodis att ge till fluffet. Efter det lämnade han inte hennes sida. 
 
Öppnade Izors spargris idag och det låg över 1000 kr i den. Växlat pengarna då det var massa småpengar så nu behöver jag inte tänka på hans årliga vaccinering som han ska få nästa månad mot kennelhosta. 
 
Iz ligger och sover på golvet och jag har storstädat här hemma, har jätte ont i magen och känner inte för att gå ut och träna idag. Kanske kör lite med honom inomhus sen. Ska sätta på en film och mysa med fluffet. På onsdag börjar skolan och det ser jag inte fram emot... Hoppas att terminen går fort. 
 
Och grattis till min syster som blir hela 24 år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0