dags att packa

Vi åker som tidigare nämnt till Söderhamn idag och jag har som vanligt inte packat ännu. Ska kliva upp alldeles strax och packa ner allt som ska med.
 
Sen ska jag gå ut en sväng med Izor och efter det sla jag på ett möte. Snälla Linnéa ställer upp som hundvakt under tiden jag är borta.
 
Eftersom jag har ett speciellt schema i skolan och inte går på alla lektioner så är jag ledig i 3 veckor + 1 veckas lov. Så 4 veckor är jag ledig sammanlagt så nu jäklar ska jag ensamhetsträna Izor ordentligt. Han är så pass trygg i lägenheten nu så det borde inte vara några större problem. Viktigt att jag tröttar ut honom ordentligt nu i början så att han inte sitter hemma med världens överskottsenergi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0