dagen

Fredag idag och det innebär att vi gör helg. Jag har ett möte jag ska gå på och under tiden passar Wictoria Mr fluff. Efter det åker vo hem till mig och myser till det. Den här helgen ska vi lägga störst fokus på de fyrbenta och jag ser fram emot det så.
 
Vid 10 tiden idag ska jag träffa Linnea och Keppler för en liten promenad. Ska bli intressant och se om lilla schäfervalpen känner igen Izor. 
 
Vad gör vi7 nu? Jag sitter och fryser som en tok och Izor sover på golvet. Vi har möblerat om i mitt vardagsrum tillfälligt då madrassen till min nya säng kom igår så snart har jag äntligen min nya säng att sova i! 
 
Blev inte mycket bloggande igår då det var mycket böandade känslor hos mig så motivationen till att blogga var på 0. Ibland ångrar jag verkligen att jag valde linjen jag går i ordentligt av flera orsaker. Men jag har bara en termin kvar nu och det ska jag fixa. Jag ska iallafall försöka.
 
Det böev ett riktigt konstigt inlägg nu men strunt samma. Trevlig fredag på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0