Boll lek och mys

Vid halv 1 tiden tog jag Izor och gick till parken där jag brukar släppa honom lös så att han kan få springa av sig. 
Tog med mig en tenniboll dit och kastade boll upp för backen i lite över en timme innan han fick strosa omkring i området och sen traskade vi hem igen.
 
Mamma kom över nyss och snart kommer Wictoria hit. Oosko kommer lite senare och vi får se vad vi hittar på.
Izor är nöjd och kollar vad mamma pysslar med. Och äntligen har jag internet i lägenheten. Det var på tiden! så nu blir det mer bloggande. Hoppas att ni läsare inte har tyckt att bloggen varit så tråkig när jag inte kunnat uppdatera så ofta.
 
Här kommer lite bilder som jag tog för några dagar sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0