Böcker

Idag tränade Izor och jag på att han  ska backa rakt och sen i en 90 graders vinkel. Det är minsann inte lätt och han bjöd på 1000 olika beteenden men tillslut började han fatta vinkeln. Vi har lång bit kvar men vi har kommit en bra bit på vägen. Han backar med vinkel med hjälp av av stödväggar och nu ska han bara kunna göra det utan stödväggar. 
 
Efter skolan träffade jag upp Hana, jag Hana och Sabina gick till rastgården där Arach och Izor fick leka, sen gick Hana och jag hem till mig och efter en stund kom Wictoria. Båda två har åkt hem nu och Izor ska få kvällsmat. 
 
Tog en vikt på honom idag också och nu väger gossen 23,7 kg. Han har lagt på sig minsann!
Jag köpte även två böcker av Hana, "Sökhunden" och "Träna och tävla skydd". Izor fick ett nötrevben av Hana som han tyckte riktigt mycket om. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0