blodpudding och spyor

Inte hunnit blogga någonting idag och det är delvis pga att min gamla kompanjon till dator har gått i strejk. Det går inte att logga in på den över huvudtaget. 
 
Fotade Wilma lite grann och hade verkligen behövt mitt photoshop NU för att kunna fixa till bilderna men nejdå... vad har vi hittat på då? Igår hade Izor fått i sig någonting olämpligt och kräktrs 3 gånger inomhus och hade diarré när vi var ute. Idag var han som vanligt igen. Wictoria och jag tog hundarna på en promenad och gick till ica för att handla lite frukt. Efter det gick vi till coop och sen till dollarstore.
 
Köpte lite födelsedagspresenter till W som fyller år nästa vecka. Mamma mötte oss vid dollar och gjorde oss sällskap hem. 
 
Väl hemma tog jag hand om disken och W tärnade blodpudding som vi slängt in i ugnen. Vi har ätit, varit ute med hundarna en gång till och ska nu spela lite sims innan vi äter fruktsallad.  Hundarna ska få använda aktiveringsspelet lite nu på kvällssidan.
 
Vädret har varit jätte fint idag. Strålande sol och det har inte varit speciellt kallt heller. Hur har vädret sett ut hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0