at home

Hemma igen efter skolan. Izor laddade upp batterierna på en liten stunds vila och tyckte att vi skule fortsätta träna. Aldrig i livet tänkte jag som höll på att somna. Han har varit så jäkla på hela dagen. Att ha längre vilor funkar inte för den här hunden har jag insett tyvärr. Det hade varit så skönt om även han kunde vara cool efter några dagars vila men när man börjat komma tillbaka till vardagen sår det hemskt. Jag ska aldrig göra om det här misstaget.  Izor mår inte bra av att det. Tack och lov mår jag bra och blir piggare och piggare så vi kan göra saker.
 
Jag ska äta lite och sen blir det ett pass med pilatesbollen och vi avslutar med ett aktiveringsspel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0