Vi blir sena

Tanken var att vi skulle åka med ett tåg tidigare men jag fastnade totalt i att tillvera ennu ett halsband. Den här gången blev det ett grönt halvstryp med ett matchande koppel och pärlor på. Jag vet att kopplet inte kommer att hålla om Mr fluff ska dra som en blådåre. Däremot vid finare tillfällen kan han ha på sig det.
 
Har packat kassor med saker som jag fått med mig till lägenheten och tåget tar vi hem vid 8 tiden.
 
Klantig som jag är råkade jag ge Izor mat när han bara en stund tidigare ätit en halv korv så ikväll får han ingen mat. Just nu sitter han vid Lisa och pysslar om henne. Goa hund. Han är oerhört snäll Izor. Och han trivs så himla bra här ute på landet så det är sorligt att vi ska behöva åka hem.
 
Tänk om man hade ett hus med trädgård, fy vilken lyx det vore för Izor. Men ingenting är omöjligt, jag ska vara riktigt tacksam att jag fått en egen lägenhet med tanke på hur svårt det är idag att få lägenheter. Vi tar ett steg i taget.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bibi

ÅÅhhh, vad fin Izor är! snyygt halvstryp föresten!

Svar: Tack så mycket, glad jag blir! :)
Mandana Veysi

2014-02-07 @ 07:15:51
URL: http://solus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0