vi åker bort

Igår fyllde jag 19 år, jisses. Snart är jag 20. 
Vi ska iallafall ta tåget vid 2 tiden till Söderhamn, Izor och jag och stannar där i ett par dagar.
 
Vet att bloggen handlar om Izor men i brist på insperation tänkte jag berätta vad jag fått i present. Och Izor hsr fått en sen födelsedagspresent. Jag har fått en mixer som man kan göra smoothies i, pengar, ett armbandsur, en mugg, en bok, ett fruktfat i form av en båt och lite frukt, en jätte badanka, jongleringsbollar, stick pinnar, garn, en målarduk, ett mini staffeli, akrylförger, penslar och strumpor. Izor fick 3 tennisbollar av min syster. Ojoj vilken toppenpresent tyckte fluff.
 
Vädret var varit lite sisådär,  snö/regn och slask. En sarlig blandning av det. Det har inte blivit mycket utomhusaktiviteter men det ska de bli ändring på. Inomhus har vi tränat tricks och lite lydnadsmoment. Kamske dags att lägga in en högre växel och träna på grundfärdigheterna som snart ska visas upp.
 
Jag har köpt nylonband samt sidenband så nu när jag åker uop till söderhamn ska jag sy fina halsband. Ska bli jätte skoj. Hoppas verkligen att dom blir bra. Lånar L&K's kamera samt dator när jag är där så slipper jag släpa med mig det på tåget.
 
Ser verkligen fram emot ett par dagar ute på landet.  Vi skulle behöva åka ut minst 1 gång i månaden egentligen men det är ekonomin som sätter sina gränser. 
 
Jaja, dags för mig att kliva upp och packa så jag har det gjort. Hoppas ni får en trevlig måndag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, är det en sådan där mixer som man tar med sig liksom? :) Såg annons från SIBA och funderar på att skaffa mig. Vad var det för en bok? :)

Svar: Nej utan en stor mixer, kan ordna bild på den sen. Perfekt för att göra smoothies! :)Boken handlar om en tjej som har ADHD, har inte läst den än men den sägs vara bra!
Mandana Veysi

2014-02-26 @ 19:50:01
URL: http://www.scillsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0