Uppskattad

 
Prinsen uppskattade sakerna jag beställde. Bitkudden är hans, det var han väldigt noga med att tala om. Jäklar alltså, har aldrig sett den blicken i honom som när han tog ett ordentligt bett om kudden och vägrade släppa. Blir en bra belöning för honom samt perfekt om jag håller på att explodera, låta honom kampa järnet med kudden. Den lär väl ändå hålla ett tag.
 
Den knottriga gummibollen var också riktigt poppis och jag själv blev förtjust i den. Den verkar vara av väldigt bra kvalite dessutom. Så tummen upp för den här beställningen.
 
Klippte lite klor på fluff tidigare idag och snart har han inga klor kvar stackarn. Så som jag håller på, närå jag klipper ytterst lite. Precis så att pulpam tittar fram. Retar den lite för att hålla den kort.
 
Nu ska jag busa lite med fluffet innan vi gör kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0