trimma

Igår skötte Izor sig jätte bra när våra gäster kom. Han ooh blandrasen Wilma har legat och tuggat på ben och bara tagit det lugnt.
 
Idag trimmade jag Izors tassar pch drog igenom honom lite med furmination då han haft extremt mycket päls så nu kan han vila utan att bli för varm inomhus.  Tassarna är fina och klippte lite på klorna fast det inte behövdes.  Det blev en lugn och mysig stund för oss.
Klippte även Wilmas klor då det behövdes.
 
Nu väntar jag på att min mat sla bli klar, sen sla jag och fluffet träna lite.
 
Jag är himla less på grundfärdigheterna vi ska kunna och har ingen lust att träna dem utan det blir nog lite lydnad och tricks. Någon som har någon ide?
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0