Torsdag

Izor och jag hade egentid när Milla gick upp till L och la sig som tråkigt nog har fått en migrän attack. Izor och jag var ute i trädgården och tränade lite lydnadsmoment och sen avslutade vi med bollkastning. 
 
Hyperaktiva ekorren som vi kalar Izor för skule kunna vara ute och träna hela dagen men jag har väldigt ont i min nacke så han får det ganska tråkigt idag. Vi kanske går över på åkern och hälsar på korna en sväng innan det blir för mörkt. 
 
Jag ska snart gå upp och fortsätta med mina halsband. Eftersom L är dålig kan hon inte hjälpa mig med det ena halsbandet och det vågar jag inte sy själv då jag är riktigt dålig på att sy och sen måste det bli så snyggt som det bara går då det är siden det ska sys på.
 
Lånade med mig deras systemkamera ut och fick lite bilder på Izor, jag är som sagt helt grön på Nikon och vet inte alls hur de fungerar eller hur man gör med inställningarna så därför är bilderna som de är. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0