snart 6 år sen

Det är snart 6 år sen som Milla (Qeptas Pastelle) fick sin kull. Tanken var att jag skulle ta en valp från den kullen men så blev det inte.
 
Kullen bestod av 5 tikar, tyvärr avled en tik vid 8 veckors ålder nen resten av syskonen mår bra och har blivit så fina.
 
Det känns verkligen inte som det var 6 år sen jag satt vid valplådan och var med unde under förlossningen. Och känslan när de små liven började pipa och skrila efter mammas tutte glömmer jag aldrig. Det har varit oerhört lärorikt att få vara med från start. Jag har inga som helst planer på att ta en kull i framtiden då jag nästan till 100% vet att jag inte skulle lunma sälja dem.
 

Kommentarer
Postat av: E

Har du fortfarande planer på att köpa valp? :)

Svar: Ja det har jag!
Mandana Veysi

2014-02-07 @ 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0