Shopping

Pappa var hundvakt så mamma och jag gick till Dollarstore och jag storhandlade. Köpte porslinet jag verkligen velat ha, en fin tekanna och lite allt möjligt. Och tänk, ja köpte ingenting åt Izor! 
Bilderna är oredigerade och dåligt tagna men lägger upp dem endå.
 
 
Tidigare idag skar Izor upp sin tass på någonting vasst ute i skogen. troligtvis har någon idiot kastat burkar/glas som orsakat skadan. Vi hittade bara genom en snabb titt en ölburk och en vass kniv. Jag struntar fullständigt i om fok dricker ute eller vad de nu än håller på med men de kan ju för gudsskull ta reda efter sig. Nu har jag en hund med skuren trampdyna som kommer få vila tills tassen är bra igen. Tack och lov är det inte så djupt men jag får slänga i honom i badet efter varje promenad för att skölja rent så att han inte får in en masa smuts och bakterier i tassen.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0