Schampo

Izors schampo tog slut vid senaste badtillfället så det är dags att köpa nytt. Shampot jag använder är från Espree och jag är mer än nöjd. Hans päls blir mjuk, han luktar gott och får fin glans i den. Jag köpte schampot strax efter att jag köpte Izor för 2 år sen och det har räckt fram tills nu då det behövs oerhört lite.
 
Tja, det kostar lite men man kan hitta det billigare på olika websidor på nätet. På djuraffärerna här i Gävle kostar en flaska ca 170 kr men med tanke på hur länge det räcker är det värt summan.
 
Det kan hända att jag klickar hem en flaska om jag ska göra någon mindre beställning på nätet. Något jag inte tänker köpa är hundhalsband i alla fall, nu har han 4 nya halsband så det får räcka. Dock kommer de finare halsbanden endast användas vid speciella tillfällen och han har halsband, det är bara jag som tycker det är oerhört roligt att köpa nytt till Izor. Jag tror knappast att han bryr sig om halsbandet är klätt i siden eller med nitar det är bara vi som tänker på sånt.
 
Det här schampot använder jag till Izor. Vilket använder du?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Har jag rätt när jag tänker mig att espree finns med kokosdoft? :)

Svar: Det är inte helt omöjligt! Jag har bara testat en av deras sorter så jag kan inte svara på din fråga tyvärr. Hoppas att du hittar svar någon annan stans. :)
Mandana Veysi

2014-02-07 @ 12:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0