Pyssel

Gårddagen spenderades i ateljén där jag pysslade för fullt med halsbanden, gjorde armband m.m.
Är jätte nöjd över resultaten och jag tackar Lisa så mycket för hjälpen. Utan henne hade jag inte hunnit bli klar med dem, och de hade inte blivit lika snygga heller.
 
Senare på kvällen blev det soffhäng innan jag gick och la mig.
Idag åker vi hem och jag längtar inte! älskar att vara här ute på landet och Izor mår så bra härt.

Nåja, vi får ta tåget tillbaka hit om ett litet tag. Nu ska jag ut med hundarna i trädgården och leka lite med dem, eller iallafall Izor. Milla är inte så mycket för att leka, hon gillar mest läget och har rollen som polis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0