Pälsvård

Borstat igenom fluff och det blev en pälsboll. Sprayade på balsamspray från Sjöbogårdarna och det luktade gott och pälsen blev fin, men jag kommer att hålla mig till k9 då jag gillar den riktigt mycket.
 
Har sytt klart 2 halsband så nu har jag gjort 4 halsband, det är helt sjukt vad jag suttit vid symaskinen. Tråkigt nog råkade symaskinen gå sönder och hur vet jag inte, det började med att nålen till symaskinen gick av och sen var den pajj. Jag håller tummarna att det bara är något mindre fel som L kan reparera hemma och slippa lämna in maskinen. Isådannafall kan det bli en dyr historia för mig då jag självklart tänker stå för kostnaderna!
 
Klas och jag har städat nedervåningen, torrdammat, dammsugit och våttorkat golv och trappen. Nu sitter vi alla 3 i soffan och väntar på att golvet i köket ska torka så vi kan laga mat, eller snarare Klas. 
 
Izor är uttråkad men imorgon ska vi hitta på någonting kul, och troligtvis åker vi hem då också. Vill verkligen inte lämna Söderhamn eller L&K men hem måste jag förr eller senare. 
 
Nu ska det tittas lite på Babbel, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0