då var vintern här igen

Jag som trodde att våren äntligen tittar fram hade så fel. I förrgår började det snöa och det ser inte ut att vela sluta. Jag som hade sett fram emot spårträning, nåja förr eller senare blir det vår!
 
Igår var vi ute i snön och lekte med nya bitkudden och Izor visade tydligt att han vela ha den. Han fick samma taggade blick som han får när han ser en boll. Men ännu mer taggad. Han började bevaka när jag blev passiv. (Kan säga att svetten rann från mig efter en stunds kampade med izor) de få gånger som jag stod kvar på fötterna och lyckades bli passiv höjde föväntningarna hos fluff.
 
Idag blir det nog lite dragträning. Ska se om jag hittar någonting lämpligt som Izor kan få dra. Senare får jag besök så lägenheten ska piffas upp lite.
 
Mamma är snäll och är hundvakt åt mig idag medan W och jag går på stan, ska köpa tillbehör fär att sy hundhalsband när jag åker upp till söderhamn. Undrar hur många halsband Izor kommer att ha när jag börjar sy...
 
Min gamla dator har totalstrejkat och har kommot till insikt att den snart går sönder och jag har tappat bort koden till photoshoo så dumma jag kan inte installera det på min nya dator. Suck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0