Vi tar det lugnt idag

Idag så tar vi det lugnt. Är snorig, hes och har nästan tappat rösten. Vilket är väldigt synd då jag vill ut och träna. 
Nåja, jag får ta och träna vovvarna inomhus och försöka att använda rösten så lite som möjligt Sitter här med en kopp te och hoppas på att bli bättre. Min kropp hänger inte med idag heller, har extrem värk sen Stockholm då jag bar alldeles för tungt. 
 
M kom hit en sväng och vi pratade om kameror såklart och han visade mig olika inställningar och förklarade lite för mig hur kameran fungerar. Jisses, det kommer ta lång tid att lära sig den här kameran. Men det ser jag fram emot. Ska sätta mig ner och läsa lite nu hade jag tänkt. 
 
Fick väldigt god respons på mina bilder jag tog på mässan och det glädjer mig väldigt mycket. Jag kommer nog börja åka på hundutställningar/mässor och fotografera, så får ägaren köpa bilderna för en liten slant om den vill. 
 
Nu ligger vovvarna och tuggar på ben och innan jag sätter mig ner för att läsa ska jag rensa lite på koppelkrokarna i hallen som är överfullt med halsband och koppel som knappt används. Det ser fult och stökigt ut när det är för mycket så det jag inte använder åker ner i en låda i garderoben. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0