Stora Stockholm imorgon

Imorgon far vi, kl 8.00 åker bussen till Stockholm där jag och Cornelia kommer spendera dagen. Det kommer att bli en hel del fotograferande och shoppning. Kommer säkert att vara helt slut imorgon och inte orka blogga då, men bilder från mässan kommer! Får se om jag lyckas ta mig fram och fota alla fina hundar i monterna. 
 
Har en tvätt på torkning och ska snart ta ut Aryah så hon får pinka av sig och sen blir det lite träning för dom båda. Senare ikväll kommer Cornelia hit och sover över så hon slipper stressa till stan imorgon bitti. Gissa om två hundar kommer bli överlyckliga när C kommer hit. Dom avgudar henne båda två. Hoppas att hon får sova ifred. Aryah vet nämligen konsten att hålla folk vakna. Jag har lärt mig strunta i det men andra, dom faller för henne. Tokmalle.
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

vilken söt!

Svar: Tack!
Mandana Veysi

2014-12-12 @ 15:59:13
URL: http://fony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0