mallevalpen gillar snön

Har haft besök i 2 dagar, fått håret färgat och varit sminkmodell. Dvs inte så hundiga dagar. Vovvarna har fått sina promenader och fått springa lite lösa och leka i snön men inget mer. 
 
Aryah älskar snön lika mycket som Izor. Dom springer och har jätteroligt i snön. Jagar snöbollar och gräver i snön. Härlig syn att se. 
 
Idag var det droppen med vilandet. Det kliade i fingrarna på mig och hundarna var lagom understimulerade. Dom fick några träningspass var och sen har vi varit ute en del och dom har fått busa och härja. Nu ligger Aryah vid mig i soffan och Izor ligger i sim bia-bädd och äter ben.
 
Justja, har glömt bort att berätta att Izor blivit  sitt gamla vanliga jag igen. Min rara uppfödare tipsade mig om ett tillskott från Svenska djurapoteket som heter Kelp. Izor har ätit det i några dagar och han är så pigg och glad igen. Jag känner igen min vovve. Äntligen! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0